Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse av sidan. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du cookies.

KONTAKT

0771-122 300

Kundtjänsten är öppen vardagar 7–17.

Chatta med oss!

Vår kundtjänst finns på även på Facebook vardagar 7–17.

Skadeanmälan

Här kan du som befintlig kund göra skadeanmälan dygnet runt.

Kontakta oss!

I formuläret kommer du enkelt i kontakt med oss oavsett ärende.
Du kan även mejla till kundtjanst@nomor.se.

 

Vanliga frågor och svar

Det varierar från tjänst till tjänst. Ibland ingår våra tjänster i din hemförsäkring eller i avtalet med oss om du är befintlig kund.

Ja, din hemförsäkring täcker skadedjurssaneringar. Om du bor i lägenhet bör du kolla upp vilken försäkring din bostadsrättsförening eller hyresvärd har då skadedjursärenden ska gå via deras försäkring.

När vi har bokat en tid så läggs arbetet in på en tekniker under rätt dag för utförandet. Teknikern ringer alltid när han eller hon är på väg.

Nej, det blir ingen självrisk på denna typ av ärenden som ingår i din försäkring.

Det är olika för olika försäkringsvillkor. För att vara säker på vad som ingår i just din försäkring så är det bästa att läsa i ditt försäkringsvillkor för din försäkring. Vanligt är dock att bostadsohyra, gnagare och virkesförstörande insekter ingår men det kan vara olika regler kring karenstider m.m. mellan försäkringarna.

Ge oss din feedback!

Vi strävar hela tiden efter att förbättra vår service gentemot dig som kund. Därför är det värdefullt för oss att få reda på hur du upplever vårt bemötande och utförande av tjänster. Dela gärna med dig av hur du tycker här. Vi återkommer till dig så snart vi tagit del av ditt meddelande.